COMPARTIR ÉS VIURE

Tens més de 60 anys i no vols viure sol o sola?

Si vols estalviar despeses en l’habitatge i pagar una renda de lloguer assequible, tot compartint experiències, apunta’t al programa Compartir és Viure, habitatges per compartir Vida!

Contacta amb nosaltres fent clic aquí, escriu-nos un correu a borsahabitatge@mollerussa.cat o truca’ns al 973600713.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca