El Casal Municipal Sènior estrena amb Rod Stewart un cicle sobre grans artistes per captar un públic més jove

  • La proposta, impulsada pel Consell de Participació Sènior, combinarà la divulgació amb actuacions en directe en un ambient de cafè-teatre

 

El Casal Municipal Sènior posa en marxa una nova iniciativa cultural amb l’objectiu de convertir-se en un espai més obert i atractiu per a tota la ciutadania, més enllà del públic habitual de l’equipament. Es tracta del cicle Glam Gaudeix la música, una proposta de periodicitat mensual impulsada pel Consell de Participació Sènior que combinarà divulgació musical, actuacions en directe i participació del públic.

El cicle s’estrenarà aquest divendres 29 de maig, a les 19 hores, amb una sessió dedicada a Rod Stewart. La programació tindrà continuïtat a finals de juny amb una nova vetllada centrada en la figura de Phil Collins

Cada jornada estarà dedicada a la figura d’un artista o grup musical reconegut i permetrà descobrir-ne la biografia, curiositats i moments destacats de la seva trajectòria artística. L’activitat es complementarà amb la interpretació en directe d’algunes de les seves cançons a càrrec del grup Los Dracs. Per crear una experiència més propera i acollidora, l’espai del Casal Municipal Sènior s’ambientarà com si fos un cafè teatre, afavorint un format distès i participatiu.

A més, amb la voluntat d’implicar activament el públic assistent, al final de cada sessió es farà una votació per escollir la millor cançó de la jornada. Les peces més votades formaran part d’una llista d’èxits amb les cançons preferides pels participants al llarg del cicle.

 

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca