El Mercat de Santa Llúcia dóna el tret de sortida a la campanya comercial que recupera el trenet de Nadal

El 18è Mercat de Santa Llúcia, que tindrà lloc aquest dissabte dia 6 a la plaça de l’Ajuntament, donarà el tret de sortida a la campanya comercial que sota el lema Viu el Nadal presenta com a novetat la recuperació després de 4 anys del trenet de Nadal com a element de promoció. Així ho han explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, acompanyat del president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, i el representant de la Cambra de Comerç, Josep Anton Gaya. Solsona ha indicat que es tracta d’una campanya dinàmica que culmina un dels anys en que la promoció comercial ha estat més activa ja que “és tracta d’una de les millors cartes de presentació de la ciutat”.

Així, el Mercat de Santa Llúcia, que comptarà amb una vintena d’establiments amb temàtica nadalenca així com també la presència d’alguna associació cultural, romandrà obert des de les 10 del matí i fins les 8 del vespre, segons ha explicat Gaya, el qual ha dit que són xifres de participació similars a les dels darrers anys.

Pel que fa a la campanya nadalenca, una de les noves accions d’enguany és la col•laboració entre Mollerussa Comercial i l’Ajuntament per tal de repartir un total de 700 entrades a l’Aventura de Nadal, que es donaran de franc als clients interessats que facin una compra mínima de 10 euros ensenyant el tiquet de compra al punt d’informació situat a la plaça Major, segons ha explicat Català. En aquest sentit, la regidora de Joventut, Imma Casanella, ha afegit que es podran beneficiar d’aquestes entrades els nens i nenes a partir dels 3 anys i fins al 15 durant tots els dies que dura el parc de Nadal, que roman obert des del 26 de desembre al 4 de gener de les 4 de la tarda a dos quarts de 9 del vespre al Pavelló Firal. Així mateix, el trenet de Nadal al qual podran pujar els clients que comprin a les botigues de Mollerussa Comercial des del 20 de desembre al 4 de gener incorporarà una parada a la porta de l’Aventura de Nadal amb diferents freqüències durant els dies en que està en actiu, segons ha dit Català.

A banda, d’aquesta novetat la campanya tornarà a regalar 3 compres diàries gratis per un màxim de 50 molleuros a bescanviar en les botigues de Mollerussa Comercial als compradors que lliurin primer el seu tiquet de compra al Pare Noel que passejarà per la ciutat del 20 al 24 de desembre. Així mateix, el 21 de desembre el protagonista serà el Cagatió de la plaça Major en col•laboració amb l’associació Iniciatives Solidàries i el Casal L’Arreu. A més fins el 4 de gener hi haurà al punt d’informació de la plaça Major la recollida solidària de joguines que es lliuraran a Creu Roja.

Aparcament en zona blava gratuït

Així mateix, l’Ajuntament tornarà a deixar fora de servei la zona blava de la ciutat durant els dies 24 i 31 de desembre així com el dia 5 de gener amb l’objectiu de potenciar el sector comercial de la ciutat i facilitar l’accessibilitat i la mobilitat per el centre de la ciutat. Per aquest motiu, les màquines expenedores del tiquet informaran a tots els conductors de la mesura adoptada, una mesura limitada a aquests dies puntuals i que el consistori ha volgut aplicar després de rebre una petició dels comerciants de la ciutat.

Aquesta mesura se sumarà a la que du a terme Mollerussa que des del 15 de desembre al 5 de gener retornarà l’import del tiquet d’aparcament en zona blava a tots els clients que ensenyin el seu tiquet de compta al punt d’informació .
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca