- El Teatre L’Amistat acollirà el lliurament d’una quarantena de guardons per reconèixer els mèrits esportius de jugadors i clubs
Mollerussa celebrarà aquest diumenge, 28 de setembre, a les 7 de la tarda, una nova edició de la Festa de l’Esport al Teatre L’Amistat, una cita anual que té com a objectiu reconèixer els mèrits assolits pels esportistes de la ciutat, tant a nivell individual com col·lectiu, durant la temporada 2024-2025.
Enguany, la festa comptarà amb tornarà a comptat amb una padrina de luxe: Victòria Porta, jugadora del CP Vila‑sana i una de les grans figures de l’hoquei patins estatal. Nascuda a Vila‑sana l’any 2000, Porta és vigent campiona d’Europa i del Món amb la selecció espanyola, i també ha aixecat recentment la Copa de la Reina, la Supercopa d’Espanya i el Mundial de Clubs femení amb el seu club.
Després d’haver comptat amb figures com l’entrenador d’hoquei patins, Albert Folguera, i la seleccionadora de natació artística Anna Tarrés com a padrins de les edicions anteriors, l’organització ha volgut aquest any posar en valor el talent esportiu més pròxim i arrelat al territori, triant la Victòria Porta com a referent.
Per als reconeixements, s’ha contactat com és habitual amb tots els clubs de la ciutat per recollir propostes de candidatures, que s’han complementat amb les presentades per la Regidoria d’Esports. En total, s’entregaran una quarantena de guardons, distribuïts en una quinzena de disciplines esportives, per reconèixer esportistes, equips i clubs que han destacat durant la temporada.
La gala estarà conduïda pel periodista esportiu Francesc Latorre i servirà també per donar visibilitat al teixit esportiu i associatiu de Mollerussa, així com per posar en valor el treball i l’esforç dels esportistes locals que han competit a alt nivell en l’àmbit català, estatal i internacional.