L’Ajuntament assessora en 5 mesos 44 persones interessades en muntar un negoci

L’Ajuntament de Mollerussa, a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, ha donat informació a un total de 44 persones interessades en muntar un negoci des que va crear a mitjans del passat mes de març el servei e3. D’aquestes 44 persones, que corresponen a 39 casos, 15 han passat a l’etapa de rebre un assessorament més específic per a la creació de la seva pròpia empresa mentre que la resta ha desistit, en la majoria dels casos, perquè després d’informar-se s’han adonat de la inviabilitat del projecte

Aquesta iniciativa, que presta servei des de les oficines de Fira de Mollerussa, té per objectiu donar suport estratègic als empresaris, comerciants i industrials de la ciutat amb l’objectiu que puguin treure el màxim rendiment a les seves iniciatives empresaris. En aquest sentit, des d’aquesta oficina d’atenció a l’empresari es facilita informació sobre les subvencions que poden beneficiar-los, sobre diferents línees de finançament o, fins i tot, s’oferirà informació sobre màrqueting, producció, recursos humans i sistemes d’informació.

A través d’aquesta oficina també es té una dedicació específica als nous emprenedors als quals s’ofereix assessorament ja sigui sobre la forma jurídica més adient per muntar la seva empresa així com també per a l’obtenció de recursos i finançament. També se’ls facilita informació sobre com elaborar un pla de màrqueting i comunicació, la política salarial o el pla financer de la primera etapa. Així mateix, també s’ofereix la possibilitat a aquests nous emprenedors de fer un seguiment de l’evolució de la nova empresa adaptant l’estratègia per tal d’assolir els objectius perseguits.

A banda d’aquesta tasca, des de la Regidoria de Promoció Econòmica, que encapçala Pere Gatnau, també es fa una tasca de dinamització comercial i empresarial a la ciutat. En aquest sentit, el proper divendres 14 d’agost tindrà lloc al Centre Cultural de 10 a 12 del matí la xerrada Com trobar feina a càrrec de tècnics de l’Ajuntament. L’objectiu d’aquesta xerrada és proporcionar als assistents recursos formatius per aconseguir una feina. Així, durant la jornada s’aborden qüestions bàsiques com redactar una carta de presentació i un currículum vitae, sobre com afrontar una entrevista de feina i sobre com desenvolupar una xarxa social de contactes amb l’objectiu de trobar feina.

Per donar un seguiment a aquesta formació, també s’ha programat un taller que tindrà lloc el 28 d’agost, on els assistents a la xerrada podran posar en pràctica els coneixements adquirits amb exemples pràctics aportant cartes de presentació i currículums que seran valorats pels tècnics. L’objectiu de l’Ajuntament és repetir aquestes activitats cada mes. Així el segon divendres de cada mes es faria la xerrada i l’últim divendres de mes el taller.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca