L’Ajuntament demana definir tres nous encreuaments en el tram urbà de l’N-II per millorar-ne la mobilitat

Aquesta és la planificació que s’ha sol·licitat al departament de Territori
  • El consistori ha sol·licitat aquesta reordenació a Territori després de la reforma al centre de la ciutat que ha modificat els usos viaris

 

L’Ajuntament de Mollerussa ha demanat al departament de Territori la definició de tres nous encreuaments al tram urbà de l’N-II, que és titularitat de la Generalitat, amb l’objectiu de millorar la mobilitat i garantir la seguretat, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de la ciutat, Marc Solsona. La reordenació d’aquest tram, que rep el nom de carrer de Ferrer i Busquets, ve motivada després de la reforma del centre de la ciutat a través del Pla de Barris que ha modificat els usos viaris en aquesta part del municipi.

 

En concret, es tracta de l’encreuament amb el carrer del Palau per poder fer el gir a l’esquerra venint de Lleida, un tercer carril per accedir al pàrquing habilitat al carrer del President Macià, també venint de Lleida, i un tercer carril més per poder entrar a la ronda de Sant Pere, venint de Barcelona. L’alcalde ha explicat que s’està pendent de rebre una resposta per part del departament competent per tal de dibuixar aquests tres nous encreuaments tant aviat com es pugui. En aquest sentit, ha indicat que el primer dels encreuaments sol·licitats ha de permetre reduir trànsit en el tram central del carrer de Ferrer i Busquets per poder treballar en un dels plantejaments que recollia el projecte guanyador del concurs d’idees per al centre de la ciutat, el qual dibuixava la unió entre la plaça de l’Ajuntament i les escales de l’església parroquial de Sant Jaume per convertir-ho en un espai guanyat per als vianants en casos puntuals.

 

El primer edil també ha indicat que s’està treballant en la reordenació del trànsit a la zona de la plaça de l’Esport així com del carrer de Tarragona i del carrer de Josep Casanoves amb l’objectiu de millorar la mobilitat en aquest àmbit de la ciutat, una reordenació en la que és previst plantejar també una reserva d’espai per a un carril bici.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca