L’Ajuntament dóna suport digital a la població de 60 a 65 anys per demanar cita en la campanya de vacunació

  • L’objectiu és descongestionar el CAP i per a utilitzar aquest servei caldrà haver rebut el missatge de salut per poder-se programar

 

L’Ajuntament de Mollerussa habilitarà a partir de demà dimarts un servei de suport digital adreçat a la població de 60 a 65 anys que hagi de demanar cita per a la campanya de vacunació contra la Covid-19. Estarà ubicat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà i s’adreça a aquelles persones que hagin rebut el missatge de Salut per a programar-se i necessitin ajuda per a poder-ho fer. L’horari d’atenció serà de les 8 a les 10 del matí i de les 12 a les 2 del migdia i es podrà fer de forma presencial demanant cita al telèfon 973 419 206. També trucant a aquest mateix número es podrà rebre assessorament per poder-ho fer personalment.

 

L’objectiu és descongestionar el CAP per la qual cosa es recomana a la població que s’abstingui d’acudir al centre sanitari per a fer aquesta gestió i s’adreci directament a l’Ajuntament. No obstant això, és imprescindible haver rebut el missatge SMS de Salut al telèfon, ja que caldrà ensenyar-lo per poder completar la programació. Així mateix, també caldrà portar la targeta sanitària i també el DNI.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca