L’Ajuntament explica l’experiència d’implantació de l’OAC al Congrés de Govern Digital de Catalunya

L’Ajuntament de Mollerussa ha estat convidat a participar en el Congrés de Govern Digital de Catalunya, que té lloc a Barcelona fins avui, per explicar l’experiència de la transformació digital i de la implantació de l’Oficina d’Atenció al Ciutadania (OAC) que ha permès unificar serveis per acostar-los als usuaris dels serveis públics.

L’explicació de l’experiència ha anat a càrrec del cap des Serveis Informàtics del consistori, Eduard Roca, el qual va participar ahir en la taula rodona sota el títol Transformació digital: Com continuem després d’implantar l’expedient electrònic?. Va compartir debat amb tècnics dels ajuntament d’Igualada, Tàrrega i Sant Antoni de Calonge, els quals van posar sobre la taula la seva experiència.

El Congrés de Govern Digital és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l’àmbit de l’administració digital i en aquesta aquesta edició s’ha posat l’èmfasi en els projectes i iniciatives que persegueixen una transformació digital de les dinàmiques, els processos i les formes de treball de les organitzacions públiques.  L’objectiu és donar resposta als nous reptes derivats de la revolució social, econòmica i cultural que suposa la societat digital.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca