L’Ajuntament explica l’experiència d’implantació de l’OAC al Congrés de Govern Digital de Catalunya

El responsable dels Serveis Informàtics va participar en una taula rodona per explicar l’experiència del consistori

L’Ajuntament de Mollerussa ha estat convidat a participar en el Congrés de Govern Digital de Catalunya, que té lloc a Barcelona fins avui, per explicar l’experiència de la transformació digital i de la implantació de l’Oficina d’Atenció al Ciutadania (OAC) que ha permès unificar serveis per acostar-los als usuaris dels serveis públics.

L’explicació de l’experiència ha anat a càrrec del cap des Serveis Informàtics del consistori, Eduard Roca, el qual va participar ahir en la taula rodona sota el títol Transformació digital: Com continuem després d’implantar l’expedient electrònic?. Va compartir debat amb tècnics dels ajuntament d’Igualada, Tàrrega i Sant Antoni de Calonge, els quals van posar sobre la taula la seva experiència.

El Congrés de Govern Digital és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l’àmbit de l’administració digital i en aquesta aquesta edició s’ha posat l’èmfasi en els projectes i iniciatives que persegueixen una transformació digital de les dinàmiques, els processos i les formes de treball de les organitzacions públiques.  L’objectiu és donar resposta als nous reptes derivats de la revolució social, econòmica i cultural que suposa la societat digital.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca