L’Ajuntament facilita a 68 proveïdors els tràmits per adherir-se al decret estatal per cobrar les factures

L’Ajuntament de Mollerussa ha habilitat a través del web municipal un correu electrònic, proveidors@mollerussa.cat,  per tal que els 68 proveïdors afectats que estiguin interessats en adherir-se a la tercera fase del mecanisme de pagament a proveïdors establert mitjançant el Real Decret 8/2013 ho puguin fer. Així ho ha indicat l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha explicat que el consistori ha elaborat una relació certificada de les factures registrades fins al 31 de maig per un import total de 744.846 euros i ara cal que el proveïdor ho consulti i s’hi adhereixi si és aquesta la seva voluntat.

Per això, des del consistori es contactarà en els propers dies amb aquestes 68 empreses o particulars per tal d’informar-los de les dues opcions que hi ha a la seva disposició per fer aquest tràmit i que són: o bé directament a l’Agència Tributària, si disposen de certificat electrònic, o mitjançant un formulari elaborat pel consistori i que es pot fer arribar a través del correu electrònic habilitat específicament. El termini per fer-ho s’acaba el dia 6 de setembre ja que al 20 de setembre s’ha de publicar la relació definitiva i revisada de totes les factures que seran incloses.

Solsona ha explicat que la previsió de l’Ajuntament és que abans que acabi l’any es puguin començar a fer els pagaments, un cop l’Estat hagi validat la revisió del Pla d’Ajut i s’hagi pogut contractar el crèdit corresponent.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca