L’Ajuntament organitza un seminari per ajudar a crear i gestionar empreses innovadores

L’Ajuntament de Mollerussa, a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, conjuntament amb el Centre Europeu d’Empreses i Innovació ha organitzat per aquest mes de setembre un Seminari de Creació i Gestió d’Empreses Innovadores. L’objectiu bàsic és oferir als assistents els coneixements i les tècniques bàsiques per a desenvolupar projectes empresarials innovadors amb garanties d’èxit. Així mateix, també es vol ajudar a identificat oportunitats innovadores i donar una visió pràctica dels elements bàsics en la gestió diària.

Elaborar un pla econòmic i financer, nocions sobre màrqueting i comercialització, sobre gestió de les persones o sobre propietat industrial i comercial són alguns dels coneixements que s’impartiran en el seminari. El professorat d’aquesta formació seran José Maria Alonso, enginyer agrònom i professor de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida; German Rosell, llicenciat en Química i consultor; Iolanda Tabares, llicenciada en Psicologia i consultora; Josep Barrufet, enginyer agrònom i cap d’Innovació del Centre Europeu d’Empreses i Innovació a Lleida, i Carles Rivadulla, llicenciat en Dret i professor de la Universitat Oberta de Catalunya i de la Universitat Autònoma de Barcelona.
El seminari, que és gratuït, començarà el proper dia 15 de setembre a la sala d’actes de l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell a partir de les 4 de la tarda i fins a les 8 del vespre. La resta dels dies previstos, el 17, el 22 i el 24, es farà a la mateixa hora però al Centre Cultural.

Xerrada sobre com trobar feina

D’altra banda, el proper dijous dia 10 tindrà lloc al Centre Cultural de 10 a 12 del matí la xerrada Com trobar feina a càrrec de tècnics de l’Ajuntament. L’objectiu d’aquesta xerrada és proporcionar als assistents recursos formatius per aconseguir una feina. Així, durant la jornada s’aborden qüestions bàsiques com redactar una carta de presentació i un currículum vitae, sobre com afrontar una entrevista de feina i sobre com desenvolupar una xarxa social de contactes amb l’objectiu de trobar feina.

Per donar un seguiment a aquesta formació, també s’ha programat un taller que tindrà lloc el 25 de setembre, on els assistents a la xerrada podran posar en pràctica els coneixements adquirits amb exemples pràctics aportant cartes de presentació i currículums que seran valorats pels tècnics.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca