L’Ajuntament promociona ciutat a través d’un joc d’ordinador que compta amb 86 empreses implicades

  • És iniciativa d’un veí de la ciutat que ha ideat el joc Click&Win que vol contribuir a potenciar el comerç al Pla d’Urgell i a comarques veïnes

 

L’Ajuntament de Mollerussa farà promoció de ciutat a través d’un joc d’ordinador que, batejat com a Clik&Win, opera des de la pàgina web ww.ferplay.cat i compta amb un total de 86 empreses del Pla d’Urgell i de comarques veïnes implicades, segons ha explicat el seu creador i veí de Mollerussa, Xavi Fernández, acompanyat de l’alcalde de la ciutat, Marc Solsona, qui ha dit que el consistori s’ha sumat a la iniciativa amb la voluntat de contribuir a difondre i projectar la capital del Pla d’Urgell des del punt de vista turístic i comercial.

 

El joc consta de 4 rondes, la primera de les quals va tenir lloc al febrer amb la participació fidel de 250 persones, i les tres restants es faran aquest mes d’abril, amb l’entrada de l’Ajuntament com a col·laborador, i els mesos de juny i octubre. Consisteix en que els participants responguin dues preguntes de cada col·laborador, que obliguen als participants a indagar sobre les empreses participants per a respondre-les, segons Fernández, que ha afegit que els 50 millors classificats en cada ronda podran participar en el màster que es farà el mes de novembre i que optaran a una desena de premis importants que inclouen nits d’hotel o forfets turístics diferents.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca