L’Ajuntament reprèn demà el servei presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania tot i que prevaldrà la cita prèvia

  • S’habilitarà un apartat específic a la web municipal per demanar-la i també es podrà fer per telèfon al 973-600713

 

L’Ajuntament de Mollerussa reprèn a partir d’aquest dimecres el servei presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania, que ja ha estat adequada amb mampares de protecció i dispensadors de gel hidroalcohòlic. Així ho ha anunciat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha dit que en l’atenció es prioritzarà la cita prèvia per tal de garantir encara més el compliment de les mesures de seguretat. Per això, a la pàgina web municipal s’habilitarà un apartat on poder fer efectiva la petició de cita prèvia, que també es podrà demanar via telefònica al 973-60 07 13.

 

Així mateix, s’establirà també un filtre de seguretat previ just a l’entrada del consistori per tal d’ordenar l’atenció i garantir així l’aforament establert. En aquest punt, també es farà el preceptiu control de temperatura a les persones que demanin fer tràmits presencials a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.

 

L’alcalde ha justificat l’activació de nou d’aquest servei per facilitar determinats tràmits a l’hora de demanar determinats certificats i també pel fer de passar a una fase en la quales permet l’obertura d’establiments comercials i comença a generar activitat. Tot i això, ha demanat prudència i responsabilitat a la ciutadania perquè segueixi complint les mesures de seguretat i prevenció davant la malaltia amb l’ús de la mascareta a l’interior dels establiments i també a l’exterior si no es pot mantenir la distància de seguretat. En aquest sentit, ha recordat que a Mollerussa hi ha hagut un cert repunt de casos positius, ja que des de dijous passat a aquest dilluns han passat de ser 37 a 45. Per això, ha insistit en el fet que “això no s’ha acabat i cal molt sentit comú”.