#LleidaDigital aplegará dijous i divendres a Mollerussa més de 600 participants al voltant de la transformació tecnològica

La jornada es va presentar al Teatre L’Amistat que és on es farà
  • El Teatre L’Amistat acollirà dues sessions: una, dijous dia 22, adreçada a joves i la segona, el dia 23, per a empresaris

 

Als més de 350 inscrits ja en la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital #LleidaDigital que acollirà el Teatre L’Amistat de Mollerussa aquest divendres, i que posarà sobre la taula el nou model global de la #R-evolució digital, s’afegeixen els més de 200 joves que està previst participin demà dijous en la jornada prèvia, la qual s’estrena enguany i neix amb el nom de Grow day. L’organització, l’ens Fira de Mollerussa i Analític Lleida, assenyalen també l’interès per assistir al dinar networking d’empresaris, àgape que compta ja amb una setantena de reserves; unes xifres, en el seu conjunt, que pugen a més de 600 persones acreditades en aquest esdeveniment al voltant de la innovació digital.

 

A les 10 del matí de demà arrencarà Grow day, una jornada adreçada a un públic jove i on els ponents són menors de trenta anys. Dissenyat en quatre blocs: motivació, emprenedoria, lideratge de canvi i creativitat; els assistents podran gaudir, ja en la primera ponència, dels consells d’Alae El Amouki, divulgador sobre salut, entrenament, alimentació i mentalitat a Youtube, conegut pel seu canal Fuerza explosiva i amb una audiència a xarxes de gairebé 800.000 seguidors. Durant la jornada, Alae El Amouki dedicarà també un espai a la signatura del seu segon llibre, presentat la passada setmana i que es titula Eleva tu Testosterona, Eleva tu Vida: Los 11 Ladrones de Testosterona según la ciencia.

 

El primer bloc d’experiències tractarà joves emprenedors com a CI STORE, coneguts per revolucionar les xarxes amb la seva manera de negociar amb la primera botiga a Espanya de revenda de productes limitats i arrasant a TikTok amb més de 1.400.000 entusiastes; el cantant d’Alcarràs EZVIT810, com una de les cares més representatives de l’escena actual del rap -amb un disc d’or i acaba de presentar el seu nou single No love-, o Pau Nadal, propietari de la perruqueria Sublime i el barber lleidatà de moda entre els personatges del món de la música i les xarxes socials. Destacar també en aquesta part del programa la participació de la reconeguda artista i muralista de Mollerussa, Kamma Marlo.

 

Liderant la transformació digital és el títol del segon bloc d’experiències amb la participació de Zoe Valero, de Torrons Félix, entre altres perfils com la Marta Duran,

d’Invelon Group; la Carla Diaz, de Xtrategics; el Pau Sabaté, col·laborador habitual de Mediaset, i el Guillem Polo, un jove emprenedor de Mollerussa.

 

El matí, que estarà conduit per dos joves locals referents a les xarxes socials: el Jordi Tudó i la Marina Pérez, tancarà amb la intervenció del formador de pensament creatiu, consultor de màrqueting estratègic i conferenciant internacional, Paco Lorente, qui també hi serà a la jornada de divendres.

 

Es pot consultar el programa sencer a l’adreça: https://www.eventbrite.es/e/entradas-grow-day-lleidadigital-827009797567.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca