Lluís Ropero i Alba Bellostas, dels Xafatolls, s’enduen la 42a Cursa de l’Indiot que bat rècord de participació

La prova ha fet rècord de participació malgrat la fina pluja
  • Més de 750 atletes han participant en la prova, que té el circuit ja homologat en les dues distàncies i ha estat seguida per nombrós públic

 

 

Més de 750 atletes han participat avui en la 42a edició de la Cursa de l’Indiot, assolint rècord de participació en un circuit homologat i amb una matinal marcada per la pluja fina que ha acompanyat la prova.  Lluís Ropero i Alba Bellostas, els dos de l’Associació Atlètica Xafatolls, han estat els guanyadors absoluts en 10 kilòmetres mentre que en la de 5, els primers llocs del podi han estat per Roc Bellostas i Mar Serrano, també dels Xafatolls.

 

Pel que fa a la resta del podi de la cursa, que per puntua a la Lliga de Ponent, en l’absoluta de 10 kilòmetres, el segon ha estat per Nil Riudavets, d’Iter 5, i el tercer Martí Guitiérrez, independent. En dones, en segon lloc ha entrat Núria Tilló, dels Xafatolls, i en tercer Mònica Malla, del Club Esportiu Rocko Almenar.  En la de 5 kilòmetres, el podi masculí l’ha completat en segon i tercer lloc, Pau Aiguadé, independent, i El Hassane Lamdassen, també independent, mentre que en el femení, la segona i la tercera posició també han estat per Sònia Sans, dels Xafatolls, i Gemma Vilella, del Cudos, respectivament.

 

La sortida de la prova ha estat un any més des del Teatre L’Amistat i com a novetat d’enguany ha estat retransmesa en directe per la Xarxa amb l’objectiu de fer difusió arreu de Catalunya d’una de les cites esportives més arrelades de les festes de Nadal. Una altra de les novetats d’aquesta edició ha estat la incorporació de la categoria Promeses, que prèvia la participació de joves d’entre 12 i 15 anys i que se suma també a la ja existent de Joves ( de 16 a 19) amb la voluntat d’incentivar la participació del jovent en aquesta matinal festiva.

 

Tots els atletes inscrits han rebut un gorro i un tapaboques juntament amb una bossa amb obsequis dels col·laboradors. També hi s’ha previst un avituallament a l’arribada amb un caldo calent. A més, el guanyador i la guanyadora de la cursa de 10 km han estat obsequiats amb un gall dindi envasat al buit, mentre que els primers classificats de la cursa oberta han obtingut aus envasades al buit i un trofeu al·legòric. En el cas de la competició infantil, s’ha premiat amb obsequis als 3 primers i amb medalles a tots els pàrvuls.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca