Més d’un centenar d’empresaris, a la 3a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital

A la imatge, ponents i organitzadors de la jornada

Més d’un centenar d’empresaris han participat aquest matí en la 3a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital a Lleida, que per segon any compta amb la col·laboració i implicació de Fira de Mollerussa. La jornada, que ha tingut lloc a l’auditori de l’edifici Sage d’El Palau d’Anglesola, ha estat inaugurada per l’alcalde i president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha posat en relleu que Mollerussa és una ciutat que creu en la necessitat de la transformació digital i que  intenta adaptar-se i posicionar-se en aquest entorn digital formant part com a SmartLab de la xarxa Smart Catalonia impulsada per la Generalitat Smartcity per posicionar-se. Solsona, que ha estat acompanyat pel vicepresident de Fira de Mollerussa i tinent d’alcalde, Xavier Roure, i el director de la mateixa, Poldo Segarra, ha valorat la situació estratègica de Mollerussa respecte al teixit industrial del cinturó de Barcelona com un dels elements tangibles que generen oportunitat a aquesta zona i als seus empresaris per créixer.

 

 

La jornada, que ha estat dinamitzada pel còmic del Club de la Comedia, Pedro Llamas, l’ha oberta Jordi Martínez, soci de Xtrategics Google Partner, amb la conferència 21 dies venent per Internet, on ha detallat el procés perquè els participants entenguin l’storyboard dels passos que ha de fer una empresa en aquesta aventura d’obrir-se al comerç electrònic.

 

També hi han participarat com a ponents el tertulià de RAC1 i escriptor de La Vanguardia, Josep Maria Ganyet, qui ha donat algunes per claus sobre Com triomfar en la 4a revolució industrial; així com el catedràtic a la Universitat Pompeu Fabra i president d’ACCID, Oriol Amat, el qual ha ofert les Claus de les empreses que creixen en entorns complexos i ha conclòs que és un bon any per a les empreses i que hi ha bones perspectives.

 

Dionís Guzmán, director a ISDI i coordinador de Mobile Marketing Association (MMA), ha versat la seva xerrada sobre El màrqueting mòbil, la revolució digital més important des de l’arribada d’Internet; mentre la Cap de Comunicació i responsable de xarxes socials dels Mossos d’Esquadra, Patricia Raja, ha explicat el tractament de la Comunicació de crisi a través de les xarxes socials, posant com exemple la informació oficial facilitada respecte als atemptats de Barcelona i Cambrils del passat mes d’agost.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca