Mollerussa Comercial presenta nou logo per reforçar l’aparador de serveis i comerç de la capital del Pla d’Urgell

A la imatge, l’alcalde i el regidor de Promoció Econòmica juntament amb la direcció de Mollerussa Comercial i els alumnes de lOndara, que han fet el disseny
  • Avui s’ha fet el tret de sortida a la promoció de la imatge, que es presentarà al públic en general a l’estand de la Fira de Sant Josep

 

L’Ajuntament ha acollit aquest matí la presentació del nou logotip de l’associació Mollerussa Comercial amb el qual es vol reforçar la “marca Mollerussa” com a aparador de serveis i comerç. Així s’han expressat tant l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, com la presidenta de l’entitat comercial, Lídia Vilaltella, acompanyats del primer tinent d’Alcaldia, Joel Bastons, que comparteix la regidoria de Promoció Econòmica, i del director de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Ondara, Xavi Brufau, ja que la nova imatge és obra dels alumnes del darrer curs del Cicle formatiu de Grau Superior de Gràfica Publicitària d’aquest centre.

 

Solsona ha posat de manifest la importància de la imatge corporativa com a “aparador” i de la necessitat de renovar-lo, però sense perdre l’essència com ha estat el cas a través d’aquest projecte de col·laboració que “contribueix a la formació professional amb projectes d’impacte en el territori”. Per la seva part, Lídia Vilaltella s’ha mostrat satisfeta amb aquesta col·laboració, que avui ha tingut el tret de sortida amb el repartiment de l’adhesiu identificatiu amb la nova imatge als primers dels 130 associats de l’entitat. La presentació oficial al públic en general serà a la 151 Fira de Sant Josep on vestirà l’estand de Mollerussa Comercial, segons ha indicat Vilaltella.

 

La nova imatge i totes les seves aplicacions són obra d’un grup de set alumnes a través el programa CooperArt, mitjançant el qual es treballa un conveni entre el centre i l’empresa privada o una administració per elaborar un projecte professional d’aplicació real amb documents i arxius tècnics com una guia d’estil, segons ha explicat Xavi Brufau. L’explicació del procés de creació ha anat a càrrec de la directora artística de l’equip, Lucia López, la qual ha qualificat el nou logotip de “més modern, elegant i juvenil” amb quatre colors corporatius a triar i amb dues tipografies diferents. Així mateix, ha presentat les diverses aplicacions que s’han dissenyat i que van des dels adhesius, a les targetes de regal o a la papereria, destacant el disseny dels molleuros, moneda oficial de les activitats de l’entitat, en les quals s’han incorporat representacions d’edificis emblemàtics de Mollerussa així com la imatge del patró Sant Isidori o unes estrelles que simbolitzen els municipis del Pla d’Urgell.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca