Mollerussa dinamitza el comerç de proximitat amb una campanya que es fa a 23 municipis aquest juny

Mollerussa participarà durant aquest mes de juny en una campanya que porta per títol Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir i en la qual participen 23 municipis d’arreu de Catalunya que, a través del Pla de Barris, volen dinamitzar el comerç de proximitat als seus nuclis antics. Entre els municipis que hi participen, a banda de Mollerussa, de terres lleidatanes també hi ha La Pobla de Segur, Lleida i Solsona. L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha presentat aquest matí la campanya acompanyat de la regidora responsable del Pla de Barris, Tere Grañó, i dels representants de Mollerussa Comercial, Àlex Català, i la Cambra de Comerç, Josep Anton Gaya. Solsona ha dit que es tracta d’una estratègia comercial molt transversal que ajudarà a promocionar Mollerussa arreu de Catalunya.
En aquesta campanya, que començarà el proper 2 de juny i s’allargarà fins el dia 22 del mateix mes, es preveu la participació d’un centenar de comerços ubicats dins l’àmbit del Pla de Barris. L’acció consistirà en que totes les persones que comprin en els diferents establiments adherits optaran al sorteig de 4 lots formats per productes típics o serveis dels 23 municipis que participen en la campanya, els quals han elaborat en aquest sentit un premi comú valorat en 1.615 euros format tant per productes típics com també per serveis que es poden gaudir en cada un d’aquests municipis. En el cas de Mollerussa aquest premi comú, es dividirà en 4 per tal de donar més oportunitats als clients que hi participin, segons ha explicat Tere Grañó. Així, un primer premi inclourà productes i serveis de 8 municipis i els altres tres premis correspondran cada un d’ells a lots formats pels productes que donen 5 municipis més. El sorteig dels premis tindrà lloc la nit del 27 de juny, com a prèvia al tret de sortida del Mollerussa Open Night. Així mateix, per incentivar la participació dels establiments comercials també es lliurarà un premi consistent en un lot de productes d’un altre municipi al comerciant que hagi lliurat la butlleta guanyadora.
Pel que fa a Mollerussa, el premi per a dues persones que s’aporta a la campanya està valorat en 96 euros i consisteix en passar una jornada completa a la capital del Pla d’Urgell començant per una visita a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, 25 molleuros per gastar en comerços de Mollerussa Comercial, un dinar en un restaurant que ofereix cuina de proximitat, una visita al Museu de Vestits de Paper i una visita a la 19a Fira Expoclàssic, ja que el premi s’ha de gaudir el 6 de setembre. Així mateix, la jornada s’acaba amb una entrada en un spa.
El representant de la Cambra de Comerç confia en l’èxit de la idea ja que fins ara les campanyes que es fan des de Mollerussa estan adreçades a persones de l’entorn d’influència però en aquest cas es busca clients d’arreu de Catalunya sent una bona opció per promocionar la ciutat. També s’ha manifestat en aquest sentit el president de Mollerussa Comercial el qual ha dit que des de la seva entitat donen suport a la iniciativa i ha destacat el fet que en un mateix dia, 6 de setembre, 50 persones podran gaudir de la proposta que ofereix Mollerussa i invertiran en els comerços associats els 575 molleuros que inclou el premi.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca