Mollerussa vol desenvolupar la zona de Ronda Ponent per impulsar habitatge i activitat comercial

Una imatge d’arxiu del darrer Ple municipal
  • L’aprovació d’aquest Pla parcial serà un dels punts del Ple extraordinari d’aquest dimecres que també vol modificar la guia de fiscalització

 

L’Ajuntament de Mollerussa portarà a aprovació en el Ple extraordinari previst per demà a les 20 hores el Pla Parcial Urbanístic del sector SUBD-7, un àmbit situat a la Ronda de Ponent, davant del supermercat Mercadona, destinat a la implantació d’usos comercials compatibles amb l’ús residencial. Aquest desenvolupament permetrà transformar un espai fins ara amb usos industrials en una nova zona integrada dins la trama urbana, afavorint el creixement ordenat del municipi i la generació de noves oportunitats econòmiques i d’habitatge, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona.

A banda d’aquest punt, el Ple, que serà retransmès per Ràdio Ponent i es podrà veure en directe pel canal municipal de Youtube, també inclou una modificació del POUM per homogeneïtzar els articles que regulen les zones industrials entre mitgeres i dues addendes de pròrroga de convenis amb el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, una en relació al servei de migració i primera acollida de persones desplaçades i una segona, per regular la delegació de competències municipals en matèria de sanejament. Els tres darrers punts seran, per una banda, l’aprovació de la Guia Bàsica de Fiscalització de l’Ajuntament que busca agilitar els processos, i també dos expedients extrajudicials de crèdits, un de l’Ajuntament i un de Fira de Mollerussa.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca