Un disseny de Toni Francesc, a la desfilada del Concurs Nacional de Vestits de Paper de Mollerussa

El barceloní Toni Francesc és el dissenyador que enguany ha cedit un disseny seu perquè pugui ser reproduït en paper per desfilar en la 49a edició del Concurs Nacional de Vestits de Paper, que se celebrarà el proper 13 de desembre, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. Toni Francesc, que des de setembre del 2011 té botiga pròpia a Barcelona, presentarà un disseny de la seva col•lecció Urban Forest de primavera-estiu del 2011 on predomina una gamma de colors extreta dels paisatges naturals com el beix, el blanc o el gris i que té la fusta com a símbol de la col•lecció.

L’encarregada d’elaborar aquest disseny és una modista de Torregrossa, Paquita Saltó, habitual col•laboradora i participant del concurs. La peça, que no entrarà a concurs però sí que desfilarà durant la gala, passarà a formar part d’una col•lecció específica dins el museu juntament amb les que van cedir en anys anteriors Peter Aedo, Lydia Delgado, Oscar de la Renta, Agatha Ruiz de la Prada, Joaquim Verdú Victorio&Lucchino, Armand Bassi, Jordi Labanda, Konrad Muhr, Lorenzo Caprile i Rosa Clarà.

Més de 1.500 bases enviades a l’Estat espanyol i a l’estranger i també per Facebook

El Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa ha seguit enguany amb l’estratègia de promoció endegada fa dos anys a través de les xarxes social amb l’objectiu de contactar amb dissenyadors estrangers que poguessin estar interessats en participar-hi. D’aquesta manera, s’ha contactat amb creadors i modistes de Portugal, Mèxic i Colòmbia amb l’objectiu de fer-los arribar les bases del concurs i convidar-los a participar-hi. A més a més, s’ha continuat amb la tasca de difondre tant el concurs com el museu entre les diferents escoles de disseny que ofereixen formació arreu de l’Estat, fent un especial incís enguany en la zona de València.

A banda, també s’ha incidit especialment promocionar el certamen entre casals de jubilats de tot l’Estat espanyol, als quals s’ha volgut fer un descompte especial en l’entrada per a grups, que tindrà un preu de 20 euros enlloc dels 30 de l’entrada general.

En total, s’han enviat més de 1.500 cartes amb les bases del concurs i amb informació diversa sobre el museu. D’aquestes cartes, al voltant de 800 s’han adreçat a modistes, instituts de moda i acadèmies, 478 s’han enviat a casals, associacions i agrupacions i al voltant de 300 s’han remés a agències de viatges i de promoció turística. Aragó, Cantàbria, Sevilla, Màlaga, Pontevedra, Salamanca, Astúries, Lleó, Àvila o Palma de Mallorca són alguns dels punts on s’ha fet arribar aquesta informació promocional amb l’objectiu de difondre el museu i d’incrementar també el nombre de participants en el concurs.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca