DOCUMENTS ADJUNTS (Ajuts per a la recuperació econòmica)

Per a qualsevol de les opcions caldrà adjuntar:

  • Sol. de transferència / Certificat bancari

Imprès de sol·licitud de transferència bancària (model normalitzat – descarregar plantilla) o certificat bancari de titularitat del compte bancari.

Còpia dels poders notarials o certificació de delegació per actuar en representació dels sol·licitant.

  • Escriptura constitució

Còpia de les escriptures de constitució de l’empresa

  • Certificat censal

Certificat censal d’activitats econòmiques de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (persones jurídiques) o certificat de situació censal d’activitats econòmiques de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (persones físiques).

  • Comptes exercici fiscal 2019
  • Comptes exercici fiscal 2020

En el cas de societats mercantils, comptes de pèrdues i guanys dels exercicis fiscals 2019 i 2020 o períodes equivalents.

En el cas de persones treballadores autònomes. Aquelles persones treballadores autònomes que no estiguin obligades a portar llibres comptables hauran d’acreditar les seves vendes o el seu volum de facturació per qualsevol mitjà de prova admès en dret.  Model 130. IRPF per a empresaris/es i professionals en Estimació Directa; Model 131. IRPF per a empresaris/es i professionals en estimació objectiva; Model 303 per a IVA. Exercicis fiscals 2019 i 2020.

Documents justificatius i comprovants de pagament de les despeses i/o inversions. Segons les categories de conceptes subvencionables definits en el punt 9 d’aquestes Bases, caldrà aportar la documentació justificativa següent:

Categoria 1: Despeses corrents

  • Cat.1: Rebuts d’autònoms

Quota autònoms. Presentar el/s rebut/s a subvencionar.

  • Cat.1: Contracte de lloguer, leasing o rènting.

Lloguer, leasing o rènting de béns immobles i / o béns mobles vinculats amb l’activitat. Cal aportar el contracte a nom de la persona beneficiària.

  • Cat.1: Rebuts de lloguer, leasing o rènting.

Rebut/s de pagament a subvencionar.

  • Cat.1: Hipoteca.

Hipoteca del local. Cal aportar el document d’hipoteca a nom de la persona beneficiària.

  • Cat.1: Rebuts hipoteca.

Rebut/s de pagament a subvencionar.

  • Cat.1: Contracte préstec.

Préstecs obtinguts per a finançar l’activitat. Cal aportar el contracte de préstec a nom de la persona beneficiària.

  • Cat.1: Rebuts del préstec.

Rebut/s de pagament a subvencionar.

  • Cat.1: Despeses gestoria

Despeses de gestoria. Cal aportar justificant dels pagaments.

  • Cat.1: Despeses subministraments

Despeses derivades de contractes de subministrament d’energia, aigua, telèfon o internet. Caldrà aportar factura i comprovants de pagament.

Categoria 2: Inversió per a l’adaptació de locals i les instal·lacions per aplicar mesures preventives i de seguretat

  • Cat.2: Justificants Inversió Seguretat

Inversió per a l’adaptació de locals i les instal·lacions per aplicar mesures preventives i de seguretat per garantir la protecció de les persones treballadores i la ciutadania en general front a l’exposició de la Covid-19. Cal aportar factures i comprovants de pagament a subvencionar corresponents.

Categoria 3: Inversions i/o despeses per a la transformació digital de les empreses

  • Cat.3: Justificants Inversió Digital

Inversions i/o despeses per a la transformació digital de les empreses. Cal aportar factures i comprovants de pagament a subvencionar corresponents.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca